Nočná ulica
Mesto bez gravitácie

Nočná ulica

Keď vypneš gravitáciu namiesto nočnej lampyUlica bola pre mňa tréning modelovania jednoduchých modelov domov, balkónov a okien pomocou vyrezávania objektov. V pôvodnom pláne som mal renderovať scénu cez rýchlejší EEVEE engine - novinka vo verzii 2.8. Výsledok nasvietenia ma nenadchol a tak som ostal pri precíznejšom Cycles engine.

Modeloval som všetky objekty, okrem cestného kužela, futbalovej lopty, kufríka a stromu. Prevažná časť textúr pochádza z BlenderKitu. Jedná sa o najnáročnejšiu 3D scénu ktorú som do roku 2021 vytváral. Finálny obrázok bol renderovaný na 11000x6000px (1024 samplov) a upravený v Blender compositor. Render som nevylepšoval v grafickom programe. Video je jednoduchá montáž. Dážď, stekajúce kvapky po skle, dym a časticové efekty som domontoval v Adobe After Effects. Blikanie svetiel je vytvorené pomocou kombinácie dvoch vyrenderovaných obrázkov.

3D animácia

Pracovné prostredie (viewport shading - random color)Dopravný kužeľ stiahnutý z BlenderKit knižniceLetiace častice s rozmazaním pohybu a zelený dymDetail alarmu s majákom a lampaDetail svetelnej reklamy vytvorenej z SVG logaUV textúrovanie plagátov - grafika použitá z predchádzajúcich scén
03/2020 Blender 2.82a Cycles Render Engine GPU Rendering CUDA BlenderKit UV mapping Array modifier Boolean Modifier Subdivision Surface Smoke Particles Ivy Gen Plugin Force Fields Compositing Mist Motion Blur Glare - Fog Glow Adobe Photoshop Adobe After Effects 
Ulica bez textúr a svetiel renderovaná cez Workbench
Pridaná hĺbka ostrosti, hmla a zvýraznenie svetiel
Naspäť do menu