Obrázok medveďa Teddyho renderovaný v 3D programe a následne upravený v Photoshope.
Drátený 3D režim z programu Blender

Telkáč

Modifikácia predchádzajúcej 3D scény s medvedíkom Teddy a retro televízoru v modernom plastovom prevedení z hlavného vizuálu TV programu Telkáč.sk, ktorý som navrhol v roku 2011 pre Zoznam.sk. Scéna obsahuje šesť rôzne silných a rôzne umiestnených zdrojov svetla. Sklo a TV je rozbité manuálne (bez použitia fyziky a simulácie) pomocou rozšírenia Cell fracture.

Scéna bola renderovaná na ultra-širokouhlý formát (21:9) 6400 x 2700px cez GPU GTX1060 na 900 samplov približne tri a pol hodiny. Obrázok následne prešiel postprocesom v grafickom programe Adobe Photoshop, kde boli pridané prachové čiastočky a odlesky na objektíve.
05/2017 Blender 2.78c Cycles Render Engine Subdivision surface Cell fracture plugin Hair Particles Particles Force Fields - Turbolence Smoke simulation Color Management Compositing Mist Glare - Fog Glow Defocus (DOF) Adobe Photoshop 
Obrázok medveďa Teddyho upravený v Adobe Photoshop
Rendrovaný obrázok bez úprav
Naspäť do menu
Je to neuveriteľné, ale aj MOWS používa cookies, štatistiku a reklamu.SÚHLASÍM