Scéna upravená v Photoshope
Renderovaná scéna

Teddy

V poradí piata 3D scéna inšpirovaná známym krimi-thrillerom o rafinovanom súdnom psychiatrovi a úchylnom vrahovi v jednej osobe. Medveď je vytvorený len z niekoľkých mála polygónov. Základné modelovanie zabralo niekoľko minút. Viac času som strávil nad úpravou a nastavením vlasov na staršom medvedíkovi. Aj keď sa môže zdať, že scéna má len jeden zdroj svetla (spot), svetelných zdrojov som použil až šesť. Pochmúrnu hororovú atmosféru vytvorilo rozptýlenie svetla pomocou Volume Scatter, hmla (Mist) a 2D textúra dymu pomocou Noiste Texture a ColorRamp. Obrázok v rozlíšení 9600x5400 px a 676 samplov sa cez GPU (GTX960) renderoval 27 hodín. Finálny obrázok bol mierne upravený postprocesom. Náhľad postupu je vo videu.
Použité materályNávrh prvej verzie
02/2017 Blender 2.78 Cycles Render Engine Subdivision surface Hair Particles Particles Force Fields - Turbolence Volume Scatter Color Management Mist Compositing Adobe Photoshop 
Low-poly model
Pracovný drátený režim
Naspäť do menu
Je to neuveriteľné, ale aj MOWS používa cookies, štatistiku a reklamu.SÚHLASÍM