Medzi nebom a peklom
Medzi peklom a nebom

Medzi nebom a peklom

Jednoduchá 3D scéna rajských stromov prerobená do niekoľkých verzií. Základ stromu a jeho koreňového systému som načrtol pomocou editačného módu a modifikátora Skin. Koruna stromu obsahuje 18000 kvetov z bitmapovej textúry. Kopec je zmixovaný zo štyroch bitmapových textúr spojených cez editor uzlov a obsahuje viac ako 200000 stebiel trávy. Aby som dosiahol reliéf kameňa, použil som Displace modifikátor a implementovanú textúru Voronoi Crackle. Veľká časť práce bola vytvorená postprocesom v grafickom programe. Išlo najmä o montáž oblakov, slnečné lúče prenikajúce cez oblaky a kolorovanie. Obloha slúžila zároveň ako farebné pozadie (World Background) pre nasvietenie scény. Stromy a kopce boli renderované na rozlíšenie 9600x5400px a finálne obrázky s ultra širokouhlou oblohou sú až 16000x5400px (86,40 megapixelov).

Najvydarenejšia je posledná upršaná verzia vo fialovom prevedení, ktorú nájdeš v spodnej časti stránky alebo v priloženom videu. Obsahuje iné nasvietenie a všetky materiály majú vyšší lesk. Render bol preto časovo náročnejší.
Pracovná 3D scéna bez použitia textúrDetial koruny stromu zložený z bitmapových listov
04/2017 Blender 2.78c Cycles Render Engine Render layers Skin modifier Particles Micropolygon Displacement Displace modifier Weight Paint Vertex Groups Force Fields - Turbolence Force Fields - Wind Quick Smoke Fire shader Adobe Photoshop 
Denná verzia
Nočná verzia
Naspäť do menu
Je to neuveriteľné, ale aj MOWS používa cookies, štatistiku a reklamu.SÚHLASÍM