Obrázok kryštálu upravený cez Blender Compositor
Surový render kryštálov

Ľadový kryštál

Ľadové kryštály inšpirované tiberiom zo známej strategickej počítačovej hry Command & Conquer. Okraje kryštálov sú deformované cez tesanie (sculpting) a obsahujú niekoľko priehľadných častíc vo vnútri objektu. Materiál pozostáva prevažne z priehladného skla (Glass), lomu svetla (Refraction) a priesvitu (Translucent). Povrch podložky je deformovaný cez textúru oblakov (Displace modifier - clouds) a micropolygon displacement. Scéna je nasvietená pomocou slnka, textúry pozadia (World background) ktoré vytvára rôznofarebné odlesky a jedným úzkym a silným bodovým svetlom namiereným presne do stredu kryštálu. Renderovaný obrázok nie je upravený v grafickom programe, ale cez uzly priamo v Blender Compositor. Scéna obsahuje farebnú hmlu (Mist), rozostrenie pozadia (Defocus), upravenie cez vyváženie farieb (Color Balance), odlesk (Ghost Glare) a stmavenie okrajov snímku známej vo fotografii ako vinetácia (cez Ellipse mask a Fast Gaussian Blur). Scéna bola renderovaná cez GPU (GTX960) na rozlíšenie 9600x5400px a 900 samplov.
Pracovné prostredieDetail kryštálu
03/2017 Blender 2.78b Cycles render engine GPU Rendering CUDA Particles Multiresolution modifier Sculpting Decimate planar modifier Displace modifier Micropolygon Displacement Render layers Compositing Mist DOF (Depth of Field) Glare 
Naspäť do menu
Je to neuveriteľné, ale aj MOWS používa cookies, štatistiku a reklamu.SÚHLASÍM