Pustá krajina
Nočná verzia

Klbko

Moja prvá 3D scéna, ku ktorej som sa po približne roku vrátil a vylepšil ju o detailnejší terén pomocou Micropolygon Displacement, simuláciu dymu a kolíziu lietajúcich listov so stromami (viditeľné len v prípade renderu animácie). Výsledné PNG nebolo dodatočne upravené v grafickom programe. Nočná vezia obsahuje rozptýlenie svetla cez Volume Scatter a hmlu (Mist) dopracovanú dodatočne cez Blender kompozitor. Efekt dymu bol odstránený. Klbko je vytvorené cez plugin Ivy Gen a vnútri sa nachádza dvetisíc žiariacich lietajúcich častíc rozmazaných pomocou efektu Motion Blur. Na tejto scéne som sa naučil, že vysoko kvalitný render dymu je pekelná a dlhodobá zátaž pre CPU i GPU procesor. V ďalších projektoch som sa vrátil k 2D dymu pomocou kombinácie Noise texture a ColorRamp v uzlovom editore (Node editor).
Drátený režimSimulácia dymu za pomoci vetra a víreniaPrvá verzia scény z januára 2016Upravená verzia z januára 2016Detail listovDetail procedurálnej trávyPorovnanie obyčajnej 2D textúry a Micropolygon DisplacementKlbko cez IvyGen plugin
01/2016 Blender 2.77 Blender 2.78 Cycles Render Engine Micropolygon Displacement Sapling Tree Generator Plugin Ivy Gen Plugin Ambient Occlusion Volume Scatter Smoke Simulation Smoke shader Particles Force Fields - Turbolence Force Fields - Wind Force Fields - Vortex Collision Motion Blur Depth Of Field (Camera DOF) Compositor 
Naspäť do menu
Je to neuveriteľné, ale aj MOWS používa cookies, štatistiku a reklamu.SÚHLASÍM